تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل
سرخط خبرها

پرداخت بدهی استراماچونی با نظارت فیفا| استقلال شماره حساب گرفت

  • کد خبر: ۱۴۰۷۵۴
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
پرداخت بدهی استراماچونی با نظارت فیفا| استقلال شماره حساب گرفت
مسئولان باشگاه استقلال علاوه بر اینکه از استراماچونی شماره حساب گرفته‌اند، قصد دارند با نظارت فیفا بدهی استراماچونی را پرداخت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال مدعی شده‌اند ‌اعتبار لازم برای تسویه‌حساب با آندره‌آ استراماچونی فراهم شده است و به‌زودی یکی از دردسرساز‌ترین پرونده‌های این باشگاه بسته خواهد شد.

البته تهیه پول یک بحث است و با توجه به تحریم‌های بانکی، شکل رساندن آن به این مربی ایتالیایی بحثی دیگر است، چون طبق قوانین، استراماچونی می‌تواند شماره حساب بدهد و هیچ شیوه دریافت دیگری را نپذیرد. به این ترتیب استقلال باید طوری پول را به حساب سرمربی اسبق خود واریز کند که شامل تحریم‌ها نشود و قابل برداشت باشد.

دقیقا به همین دلیل، مدیران باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال در حال هماهنگی با فیفا هستند تا همه چیز تحت نظارت آن‌ها انجام شود و طلب استراماچونی در بانک‌های اروپایی بلوکه نشود یا برگشت داده نشود تا او بتواند پول خود را بردارد و قضیه تمام شود.

درهمین راستا، مدیران باشگاه استقلال از استراماچونی شماره حساب هم خواسته‌اند تا به‌زودی این مبلغ به حساب سرمربی سابق واریز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->